Consilier clienţi service auto

RESPONSABILITATI:
  • Primeste clientul care se prezinta cu autoturismul in service si asigura calitatea relatiei cu clientul;
  • Preia masina si noteaza in ordinul de reparatie toate solicitarile clientilor si starea fizica a autoturismului
  • Pastreaza o comunicare permanenta cu zona de productie si cu clientul
  • Trateaza cererea clientului, raspunde la cererea acestuia;
  • Realizeaza interfata dintre client - zona de productie;
  • Colaboreaza cu o echipa de tehnicieni;
  • Intocmeste comenzile de reparatie, urmareste stadiului lucrarilor si restituirea vehiculului;
  • Garanteaza calitatea aplicarii standardelor;
  • Se asigura ca reparatiile efectuate la masini sunt acceptate de catre client/societatea de asigurari, atat din punct de vedere financiar, cat si ca termen de executie 
  • Este direct raspunzator de completarea corecta a fiecarui dosar de reparatie atat pentru lucrarile in garantie cat si pentru cele cu plata client/societate de asigurari
  • Verifica satisfactia clientului la predarea masinii
  • Ofera clientului un termen de finalizare a reparatiei si un cost estimativ
  • Intocmeste dosarul masinii si il inmaneaza Sefului de Service in vederea inceperii lucrarilor de reparatie
  • Informeaza si cere acordul clientului in cazul aparitiei unor lucrari suplimentare
  • Verifica dosarele vehiculelor care sunt in lucru pentru a respecta termenul estimat clientului
  • Factureaza corect  reparatiile efectuate
CERINTE: 
  • Studii tehnice, de preferinta Autovehicule Rutiere;
  • Experienta pe un post similar (domeniul auto) de min. 1 an
  • Cunostinte in domeniul auto
  • Cunostine generale de utilizare PC la nivel mediu
CALITATI: 
  • Profil comercial
  • Seriozitate
  • Orientare catre client
  • Ascultare activa
  • Capacitate de lucru in echipa
  • Dorinta de invatare si perfectionare
In cazul in care cunoasteti persoane interesate de acest post, le puteti recomanda sa transmita CV-ul lor la adresa de e-mail alina.lungu@sixt.ro