RESPONSABILITATI:
- Primeste clientul care se prezinta cu autoturismul in service si asigura calitatea relatiei cu clientul;
- Preia masina si noteaza in ordinul de reparatie toate solicitarile clientilor si starea fizica a autoturismului
- Pastreaza o comunicare permanenta cu zona de productie si cu clientul
- Trateaza cererea clientului, raspunde la cererea acestuia;
- Realizeaza interfata dintre client - zona de productie;
- Colaboreaza cu o echipa de tehnicieni;
- Intocmeste comenzile de reparatie, urmareste stadiului lucrarilor si restituirea vehiculului;
- Garanteaza calitatea aplicarii standardelor;
- Se asigura ca reparatiile efectuate la masini sunt acceptate de catre client/societatea de asigurari, atat din punct de vedere financiar, cat si ca termen de executie
- Este direct raspunzator de completarea corecta a fiecarui dosar de reparatie atat pentru lucrarile in garantie cat si pentru cele cu plata client/societate de asigurari
- Verifica satisfactia clientului la predarea masinii
- Ofera clientului un termen de finalizare a reparatiei si un cost estimativ
- Intocmeste dosarul masinii si il inmaneaza Sefului de Service in vederea inceperii lucrarilor de reparatie
- Informeaza si cere acordul clientului in cazul aparitiei unor lucrari suplimentare
- Verifica dosarele vehiculelor care sunt in lucru pentru a respecta termenul estimat clientului
- Factureaza corect reparatiile efectuate
CERINTE:
- Studii tehnice, de preferinta Autovehicule Rutiere;
- Experienta pe un post similar (domeniul auto) de min. 1 an
- Cunostinte in domeniul auto
- Cunostine generale de utilizare PC la nivel mediu
CALITATI:
- Profil comercial
- Seriozitate
- Orientare catre client
- Ascultare activa
- Capacitate de lucru in echipa
- Dorinta de invatare si perfectionare
In cazul in care cunoasteti persoane interesate de acest post, le puteti recomanda sa transmita CV-ul lor la adresa de e-mail alina.lungu@sixt.ro